Hosting, hostingy, webhosting, přehled webhostingů, přehled hostingů Novinky ze světa domén, hostingu a internetu

21.
FEB

Jak v ACTIVE 24 přistupují k sociálním sítím (Rozhovor)

Do kategorie ostatní, rozhovor přidal admin,

logo Active 24Dnes pokračujeme v naší sérii rozhovorů na téma sociálních médií. Protože přehled „Webhostingy v sociálních sítích“ vzbudil značný ohlas, rozhodli jsme vás seznámit s podrobnostmi formou krátkých rozhovorů s firmami, které s tímto způsobem komunikace a propagace mají zkušenosti. Po odpovědích Petra Benešovského z ONEbit se o své zkušenosti podělil František Grunt z ACTIVE 24.

Jaké sociální sítě využíváte pro svoji propagaci a které z nich jsou pro vás nejzajímavější?

Základem naší komunikace na sociálních sítích je Facebook a Twitter, obě sítě pak máme propojeny s naším blogem hosting.cz. Firma má také svůj YouTube kanál a mnoho kolegů prezentuje svůj profil na LinkedIn. Pro naše služby je velice zajímavý Twitter, kde můžeme oslovovat specifickou cílovou skupinu IT specialistů, síla Facebooku je pak v počtu uživatelů.

Jaké jsou pro vás hlavní důvody toho, že se prezentujete na sociálních sítích?

Twitter jsme si vybrali, protože jde o jednoduchý a rychlý způsob, jak můžeme komunikovat se svými zákazníky a fanoušky. Navíc tím deklarujeme, že patříme ke společnostem, které se zajímají o technologický pokrok. Twitter také přináší hlavně cennou zpětnou vazbu, která je méně formální než třeba email.

Facebook jako komunikační kanál nelze vynechat, už pro ty více než 2 miliony uživatelů, kteří jsou buď našimi fanoušky, ale také potenciálními klienty. Obě sítě používáme také proto, abychom byli našim příznivcům a zákazníkům co nejblíže.

Kde naopak vidíte úskalí a případné problémy, kterou jsou s touto formou propagace spojeny?

Lidé se chtějí například na Facebooku hlavně bavit, ne přijímat reklamní sdělení. Je proto velice důležité jít i touto cestou, tady zatím naše stránka pokulhává. Velice populární jsou aplikace, jejich výroba však stojí čas i peníze. Úskalí je také v tom, že pokud chcete být na sociálních sítích úspěšní, musíte být aktuální a reagovat pokud možno ihned. To se také ne všem firmám na Facebooku daří.

Berete sociální média jako plnohodnotný formát reklamy a komunikace se zákazníky, nebo jde stále o okrajovou záležitost v porovnání s jinými komunikačními a reklamními formáty?

Sociální sítě jsou nedílnou součástí našeho komunikačního mixu, pokud chceme světu cokoliv sdělit, využíváme i je. Vyzkoušeli jsme i reklamu na Facebooku, musím však přiznat, že nebyla moc úspěšná. Pokud mám mluvit o srovnání s ostatními kanály čistě z obchodního hlediska, tak sociální sítě zatím hrají vedlejší roli. Předpovědi ale říkají, že právě sociální sítě se postupně stanou důležitou součástí obchodování na internetu. Proto je dobré být připraven.

Máte někoho, kdo se vám o prezentaci v sociálních sítích stará externě, nebo si je spravujete sami?

Primárně se tweetování a obsluze Facebook stránky věnuje oddělení marketingu, při nastavování naší prezentace na sociálních sítích jsme využili externího poradce.

Děkujeme za rozhovor

Blog Hostingy.cz is powered by Wordpress.

Improve Your Life, Go The myEASY Way™